недеља, 12. јун 2011.

PEDERI U SPLITU OSTALI BEZ KITU
Pošto sam osvjedočeni peder, svakog drugog sata neko vikne Opet nešto piše onaj peder a kada je u banjalučkom Domu kulture, u predvečerje nekoliko najsvetijih ratova ovog podzemlja, čovjek potegao pištolj na mene, nakon što me je Mrski Esdees nogodupom izbacio iz Studija Sarajevske Balijske Televizije, rekao Ko ovom pederu plaća pivo, imam sva prava da ukažem na svu pozadinu učmarivanja normalne ljudske zajednice u oduševljenu publiku podrške Gej Kvir Čmar Čmir uzdrugama. Uzdruga. Izadruga. Direktno U Druga.
A povod je splitski.
Kako izdioklecijani onaj rimski car, sa Splitom se čuda dešavaju. Cijeli stadion plače, kad je umro Tito, ko da je umro Franjo. STJ. Pa onda cijeli Split gleda kako Hrkan, poseban oblik Hrvatskog Krkana, pandan Srbljaku, Srbu Divljaku, davi makedonsko deteto u tenku jna. Pa onda izaberu Keruma, o Isuse i Marija. Pa onda kamenuju pedere i novinare.
Bojim se da to ne zaustavi EUHrvatsku na putu.
No, ključno pitanje je dokle može da ide destrukcija društva i koliko destruktori imaju energije da razaraju društvo. Majke mi mile, o Hrvatima mislim svašta, da nemaju pojma o ratu, da ne znaju da pjevaju narodnjake, da ne znaju da se zajebavaju, da su veći Hrvati od Pape, ali ne mislim da među Hrvatima ima toliko pedera da bi se u jednom Splitu organizovao Čmaročep Lajv. Možda u Lipiku, ali u Splitu.
Apsurdi sa pravima svih mogućih ljudskih vrsta neminovno će dovesti do destrukcije ne samo socijalnih koordinata nego i krajnjih dvoljudskih ili troljudskih odnosa. Porodica je najugroženija. I stari dobri Ljubavni Trokut. Možete misliti tuge kad se ustanvoi da je neko član Ljubavnog Troguza. Ali ugrožene su i cijele generacije potomaka jednospolnih brakova, usvojenih, dodijeljenih ljudi. Ko ti je mama a ko tata. Šta da mu odgovorim. Moji roditelji su se jebavali u dupe pedeset godina i nisu uspjeli da me naprave. Džone, moraš da dobiješ jedinicu iz poštovanja rupoljupstva tvojih uditelja. I dvije godine ćeš rashodovanim pederima da nosiš mlijeko u debeloj flaši sa uskim grljkom, da ne mogu da je zlopupotrijebe.
Forsiranje Čmar Čmir ideologije ruši sociomoralne vrijednosti egzistencijalne istorijske ljestvice bez kojih društvo ne može da opstane.
Ako bih se sada zaljubio u djevojku od osamnaest godina i ako bi me vidjeli s njom kako se držimo za ruke, rekli bi kako sam metuzalemski sladostrasnik, pedijator, antihrist, pedofil, moralna spodoba, stari krezavi kretenoid. A ako bih objavio da imam ljubavnika, nije važno jel ga on il ga ja, svi bi rekli O, gosn Vasić ima ljudska prava, STJŽ, on je tako gej, njegova zajednica je oduševljena što je ušao u oKvir, što nam se tako duboko naguzio, mi smo ponosni i fokusirani na njega.
Niko nije ni primijetio kako se od jednog neprihvatljivog ekstrema došlo na drugu stranu do potpuno prihvatljivog i poželjnog ekstrema.
Da ne kažem ekstremiteta.